Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Archives
Current
Contact
Documentos
Ethics
Indexers
Announcements
About
Ad hoc reviewers
Editorial Team
Propuesta de dosier
Regulamento
About the Journal
Submissions
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 40 (2013): Educação a Distância
Vol. 19 No. 40 (2013): Educação a Distância
DOI:
https://doi.org/10.26512/lc.v19i40
Published:
2014-04-16
Editorial
Editorial
Wivian Weller, Catarina de Almeida Santos, Carlos Alberto Lopes de Sousa, Ana Maria de Albequerque Moreira
497-498
PDF (Português (Brasil))
Dossiê:Educação a distância
Licenciatura na educação a distância: focalizando memoriais de professores em formação
Daniele Nunes Henrique Silva, Larissa Vasques Tavira
543-559
PDF (Português (Brasil))
Assessment as learning in online environment
Ana Balula
505-522
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
Carmenísia Jacobina Aires, Ruth Gonçalves de Faria Lopes
499-503
PDF (Português (Brasil))
Educational mediation in distance education: Brazilian research
Carlos Ângelo de Meneses Sousa, Lêda Gonçalves de Freitas
523-542
PDF (Português (Brasil))
Teaching work, distance education and ICT: between excitement and overwork
Katia Morosov Alonso Morosov Alonso, Danilo Garcia Silva
561-578
PDF (Português (Brasil))
Conceptions of the tutors in the Unesp/Univesp program about distance education
Marta Fernandes Garcia, Dirceu da Silva
579-593
PDF (Português (Brasil))
Interest and the overcoming of learnification for philosophical practice
Samuel Mendonça, Jussara Cristina Barboza Tortella, Andrea Oliveira Silva
595-608
PDF (Português (Brasil))
Educational mediation of specific knowledge, in the e-Tec Brazil distance education program
Fernando Augusto Brod, Sheyla Costa Rodrigues
609-629
PDF (Português (Brasil))
Articles
Education@digital technologies: an investigation of the “Diário de Classe” case on Facebook
Ana Helena Ribeiro Garcia de Paiva Lopes, Antônio Álvaro Soares Zuin
631-647
PDF (Português (Brasil))
Pedagogy of linguistic variation and the study of genders in a multi-dialectical society
Lucia F. de Mendonça Cyranka, Terezinha Barroso
649-668
PDF (Português (Brasil))
Quality in education: unraveling the conceptual fabric in discourses
Leoni Maria Padilha Henning
669-689
PDF (Português (Brasil))
Book reviews
O pensamento de Donald Schön: reflexões a partir da obra de Tardif, Borges e Malo
Denise Gisele de Britto Damasco
689-694
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Social media
Facebook
Instagram
Twitter
LinkedIn
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexing
Published by